Biothane halsbanden

hoekje voor het onder de aandacht brengen van je overtolloge spulletjes (geen levende wezens)

Moderator:fransoos

Bullenboel
veteraan
veteraan
Berichten:1132
Lid geworden op:27 jan 2018 15:05
Re: Biothane halsbanden

Bericht door Bullenboel » 08 jun 2020 22:15

Wat geweldig en leuk allemaal om te horen Dees!
Dat het zo goed gaat met de honden en je webshop :happy: .

Werk je ook nog thuis?

Greetz van ons {86} .

Driz
adult
adult
Berichten:386
Lid geworden op:07 apr 2018 12:16
Contacteer:

Re: Biothane halsbanden

Bericht door Driz » 08 jun 2020 22:26

Ja, nog steeds hoofdzakelijk thuis aan het werk. Sowieso tot september zoals het er nu naar uitziet met af en toe een dagje naar het stadhuis. Toevallig deze week 2 halve dagen op kantoor. Uren beginnen ook weer wat toe te nemen dus begint steeds meer op normaal te lijken. Eigenlijk bevalt dat deels thuis werken me ook wel weer. Ondanks dat ik maar 7 minuten met de auto onderweg ben. Ik wende er best snel aan, gelukkig.
Afbeelding

Bullenboel
veteraan
veteraan
Berichten:1132
Lid geworden op:27 jan 2018 15:05

Re: Biothane halsbanden

Bericht door Bullenboel » 14 jun 2020 17:32

Wellicht in de toekomst vaker thuiswerken?
Ik hoor daar nu steeds meer stemmen over opgaan i.v.m. het "nieuwe normaal" en de ongewisse toekomst......

Kun je wel wat meer van de dieren tussendoor genieten...... ;-)

Driz
adult
adult
Berichten:386
Lid geworden op:07 apr 2018 12:16
Contacteer:

Re: Biothane halsbanden

Bericht door Driz » 15 jun 2020 20:04

Bullenboel schreef:
14 jun 2020 17:32
Wellicht in de toekomst vaker thuiswerken?
Ik hoor daar nu steeds meer stemmen over opgaan i.v.m. het "nieuwe normaal" en de ongewisse toekomst......

Kun je wel wat meer van de dieren tussendoor genieten...... ;-)
Ik zou het helemaal niet erg vinden om half thuis te werken. Af en toe eruit is ook wel lekker ook. Zeker het sociale aspect mis ik wel nu. Als ik er al ben is er maar een heel klein deel van de collega's, maar daar buiten vermaak ik me best prima met thuis werken. Ondanks dat mijn reistijd nihil is heb ik toch meer tijd. Tijdens de pauze pak ik even de stofzuiger etc. Dan heb ik daar 's avonds geen omkijken meer naar.

En zoals blijkt is het allemaal prima mogelijk, en de apparatuur is er nu ook al voor aanwezig dat is dus geen argument meer :lol:
Afbeelding

Plaats reactie