Bo's conditie verslechterd

bij ernstige zaken is het altijd verstandig eerst je dierenarts te raadplegen

Moderator:fransoos

mirjam65
NERD !!!!!!
NERD !!!!!!
Berichten:7001
Lid geworden op:29 jun 2007 17:25

Bericht door mirjam65 » 08 mar 2012 17:42

Sylvia schreef:heb dr gegoogled en een mailtje gestuurd ben benieuwd of ze reageerd, maar eigenlijk denk ik dat Bo niet meer in hun leven is, heb veel info van ze gelezen en gezien maar niks over een hondje :-?
Bedoel je nu ts of die so called da? {9}

Gebruikersavatar
Sylvia
NERD !!!!!!
NERD !!!!!!
Berichten:22987
Lid geworden op:27 jun 2007 22:50
Locatie:Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Sylvia » 08 mar 2012 17:54

De TS Mirjam, nee die andere google ik niet, dan zit ik nog wel een paar dagen te lezen 8)
Afbeelding

mirjam65
NERD !!!!!!
NERD !!!!!!
Berichten:7001
Lid geworden op:29 jun 2007 17:25

Bericht door mirjam65 » 08 mar 2012 17:59

Oke, ben heel benieuwd, vrees toch dat Bo niet meer onder ons is. {10}

Gebruikersavatar
dj24
adult
adult
Berichten:539
Lid geworden op:24 jun 2011 18:12
Locatie:baarn
Contacteer:

Bericht door dj24 » 08 mar 2012 19:53

wat is dit toch maf iedere keer die oude topics die opgehaald of aangehaald worden.
nu weer zo'n da die na 7/8 maanden ineens moet reageren???

wat een raar persoon, ben blij dat hij/zij niet in baarn zijn praktijk heeft.

gr daniitsja

Gebruikersavatar
Sylvia
NERD !!!!!!
NERD !!!!!!
Berichten:22987
Lid geworden op:27 jun 2007 22:50
Locatie:Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Sylvia » 08 mar 2012 21:26

Ik heb inmiddels contact met de TS en het hondje heeft het gelukkig gered hoor {18}

Er waren alleen wat probleempjes waardoor ze verhuist is naar een ander thuis waar ze nu samen woont met nog een bulletje en het gaat heel goed met dr!

Dat is toch wel fijn om te weten!
Afbeelding

mirjam65
NERD !!!!!!
NERD !!!!!!
Berichten:7001
Lid geworden op:29 jun 2007 17:25

Bericht door mirjam65 » 08 mar 2012 21:29

He, dat is fijn om te horen. :happy:
Jammer dat ze ons dat niet even zelf heeft verteld. Zoveel mensen die meeleefden en meedachten, dan is het toch raar als je ineens helemaal niks meer hoort. {10}

Gebruikersavatar
Inge
adult
adult
Berichten:251
Lid geworden op:29 jun 2007 20:26
Locatie:Het Rijk achter de Dijk

Bericht door Inge » 08 mar 2012 21:37

Ik denk dat je leven soms zulke wendingen kan nemen, dat een internetforum niet het eerste is waaraan je dan denkt, ondanks het medeleven wat er was. En daarna...raakt het misschien in vergetelheid.

Maar fijn om te horen dat het goed gaat!
{11} Beau Boris Qiene Iza Baloo Boyo Eva Noa Hugo Bella Lance Wiebe Lyn Paula Annika Arthur {11}

stampertje
junky
junky
Berichten:3213
Lid geworden op:13 aug 2011 20:55
Locatie:aalsmeer
Contacteer:

Bericht door stampertje » 08 mar 2012 23:30

Wat was nou eigenlijk de aanleiding waarom ida ineens zon mail krijgt dat? daar zit toch maanden tussen....
Afbeeldingmade by Rieta

Lieve Dizzle, we hebben kort genoten van je, maar we zullen je nooit vergeten!

Gebruikersavatar
ROHANS
veteraan
veteraan
Berichten:1603
Lid geworden op:29 jun 2007 18:45
Locatie:Bij de bullen

Bericht door ROHANS » 09 mar 2012 11:12

Geen idee waarom er maanden tussen moet zitten.
Ik ga in deze en dergelijke zaken altijd maar van 1 ding uit.
"Geld wat stom is, maakt recht wat krom is. " Maar doet ook spreken ( of zwijgen )

justine
Groeten en Pootjes,
ROHANS

Afbeelding

Zolang mensen denken, dat dieren niet voelen, moeten dieren helaas voelen, dat mensen niet denken!

Dagmar
puber
puber
Berichten:25
Lid geworden op:13 mar 2012 10:46
Locatie:Eindhoven

Bericht door Dagmar » 01 apr 2012 08:35

ARGH BROODFOKKERS!!! Damn jullie ALLEMAAL!!! Sorry hoor... Bescherm de dieren tegen de beesten... Wat sneu zeg.. Ik kan je één tip geven: Dierenarts G.A.M. v.d. Rijt, in Geldrop. Dat is een koning dierenarts, zo ken ik er niet één. Hij is niet flauw en doet geen onnodige zaken in de zin van "dan maar minder mooi", als het dier maar gezond is en gelukkig. Hij heeft een kennis waar je u tegen zegt, en een GOUDEN hart voor dieren. Hij heeft een paar dagen geleden de oortjes van Popek (Adya) leeggesneden, die waren zo overvuld met fybromen, dat hij hardop stond te vloeken. Maar wederom is het hem gelukt. Ik vertel dit niet zo zeer voor mijn eigen verhaal, maar meer om een voorbeeld te geven. Mijn Franse Mormel komt ook van een broodfokker, en is jaren lang ondervoed en verwaarloosd. En als laatste: aangifte doen. Succes!!
Je bent niet raar, je bent bijzonder

Dagmar
puber
puber
Berichten:25
Lid geworden op:13 mar 2012 10:46
Locatie:Eindhoven

Bericht door Dagmar » 01 apr 2012 08:37

Inge schreef:Ik denk dat je leven soms zulke wendingen kan nemen, dat een internetforum niet het eerste is waaraan je dan denkt, ondanks het medeleven wat er was. En daarna...raakt het misschien in vergetelheid.

Maar fijn om te horen dat het goed gaat!

Fijn dat je daar aan denkt. Ook als iemand ineens veel te laat is.. Wat is er gebeurd?
Je bent niet raar, je bent bijzonder

Gebruikersavatar
ROHANS
veteraan
veteraan
Berichten:1603
Lid geworden op:29 jun 2007 18:45
Locatie:Bij de bullen

Bericht door ROHANS » 01 apr 2012 09:50

Dagmar schreef:ARGH BROODFOKKERS!!! Damn jullie ALLEMAAL!!! Sorry hoor... Bescherm de dieren tegen de beesten... Wat sneu zeg.. Ik kan je één tip geven: Dierenarts G.A.M. v.d. Rijt, in Geldrop. Dat is een koning dierenarts, zo ken ik er niet één. Hij is niet flauw en doet geen onnodige zaken in de zin van "dan maar minder mooi", als het dier maar gezond is en gelukkig. Hij heeft een kennis waar je u tegen zegt, en een GOUDEN hart voor dieren. Hij heeft een paar dagen geleden de oortjes van Popek (Adya) leeggesneden, die waren zo overvuld met fybromen, dat hij hardop stond te vloeken. Maar wederom is het hem gelukt. Ik vertel dit niet zo zeer voor mijn eigen verhaal, maar meer om een voorbeeld te geven. Mijn Franse Mormel komt ook van een broodfokker, en is jaren lang ondervoed en verwaarloosd. En als laatste: aangifte doen. Succes!!
Helemaal mee eens. vande Rijt weet erg veel.

justine
Groeten en Pootjes,
ROHANS

Afbeelding

Zolang mensen denken, dat dieren niet voelen, moeten dieren helaas voelen, dat mensen niet denken!

dierenbescherming
puppy
puppy
Berichten:1
Lid geworden op:19 mei 2012 11:08
Locatie:antwerpen

Bericht door dierenbescherming » 19 mei 2012 11:41

Jantina, verbaast je dat wanneer er destijds bij je vader-broodfokker, Paul Bruurs, zoveel zieke ooostblokhondjes door fod dierenwelzijn in beslag zijn genomen en door vvdb zijn opgehaald? Wanneer jouw naam terug te vinden is op de paspoorten, word je daar nog jaren mee geassocieerd! Ga je vertellen dat al die verhalen, die je via google terug vindt wanneer je jouw of je vaders naam intipt, gelogen zijn? Hebben al die mensen dan iets verkeerd gedaan met hun bij jullie gekochte puppy? Misschien ben jij wel een goede dierenarts...ik ken je niet persoonlijk, ben geen klant bij jou, maar zo lang je je inhoudt met de wanpraktijken van je vader en andere broodfokkers ga je er heus geen betere reputatie door krijgen.
Ik keur al sowiso het fokken met honden en katten af, de asiels zitten immers overvol en een pup wordt ooit toch volwassen, dus waarom geen volwassen hond uit het asiel adopteren? Maar ik walg van broodfokkers en hun aanhang, geld verdienen ten koste van dieren met een hele hoop dierenleed tot gevolg daar dien je als dierenarts van gedistantieerd te blijven!
fransoos schreef:reactie van de dierenarts zojuist per mail gekregen

Code: Selecteer alles

Geachte,
Ik ben Dierenarts Jantina Bruurs.Afschuwelijk om dergelijke verhalen over mezelf te lezen, en de reacties zijn helemaal erg. Iedereen die geen getuige was, weet het beter als ik deze verhalen moet geloven. Deze verhalen ontstaan doordat ze gebaseerd worden op verhalen die men op jullie forums vindt.
 
Dit is LASTER en EERROOF.
 
Ik kan je verzekeren dat de honden waarbij in het boekje mijn stempel en handtekening staan, WEL DEGELIJK GEVACCINEERD werden!!!!! Erger nog, als de kopers ‘voor de zekerheid’ een nieuwe vaccinatie te vroeg na de vorige laten toedienen, is er een hoog risico op ziekte!
 

Plaats reactie